Sponsori

Statisticile Blogului

duminică, 13 noiembrie 2011

Buna! McKayla m-a intrebat: ,,Buna Alice, tocmai vroiam sa imi cumpar un animal de casa, ce m-ai sfatui sa aleg dintre: hamser, catel, pisica sau o chinchilla? Si, evident ce nume sa ii pun?"
SallZ, McKayla!
Eu ma gandeam sa iti cumperi un hamster sau o chinchilla caci par mai usor de intretinut, cat despre nume.... Am cateva pe aici:
Pentru Hamster:
  • Alvin
  • Max
  • Bernie.
Pentru Chinchilla:
  • Pinky
  • Maxie
  • CeeCee
Cam atat,
Sa ma anunti si pe mine despre ce ti-ai cumparat!

XOXO,
Alice!

2 comentarii:

  1. Hey Alice..scuza-ma ca iti raspund asa tarziu dar stii tu liceul:-@..nu am inteles foarte bine la ce teai referit asa ca am doua raspunsuri..daca te referi la voturile pe care le-au dat oameni la intrebarea"cum a fost vacanta ta"crede-ma ca nu stiu eu doar am postat intrebarea insa daca te referi la totalul afisarilor de pagina dai la design dai la adaugati un obiect gadget apoi la statisticile paginii si iti apare la fel ca la mine

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! mi-am cumparat o chinchilla pe care o cheama CeeCee si un hamster pe nume Alvin, deoarece nu am putut rezista amandurora.
    Multumesc pentru precizari,
    McKayla!

    RăspundețiȘtergere